כניסת משתמשים

תמיכה

  • 24/7

    מעמידים לרשותך תמיכה מקצועית 24 שעות ביממה ו-7 ימים בשבוע .

  • מענה אנושי

    המומחים שלנו ערוכים לקלוט כל שאלה ואו בקשה בכל שעה באמצעות מענה אנושי

  • צוות התומכים

    גאוותה של חברת NetoHost  הינה כוח האדם האיכותי שגוייס לשורותיה , צוות מומחים מהשורה הראשונה בתחום .

  • היחס האישי

    צוות השירות ומומחי התמיכה ערוכים לקבל כל פנייה ולטפל בה עד תום . כל זאת עם רצון אמיתי וכן לעזור ולשרת .

  • הידע הנרחב

    העומדים בראש החברה ומומחי התמיכה שלנו יוצאי חברות הייטק בעלות שם עולמי בהן שמשו בתפקידי מפתח

פתרונות לבעיות מובילות, הודעות שגיאה או קבל תמיכה ממומחה

נטו-הוסט מחשוב ענן מעמידה לרשותך צוותי NOC מסורים ומקצועיים אשר ערוכים לקלוט כל שאלה או בקשה מצדך 24 שעות ביממה ו-7 ימים בשבוע במענה אנושי ובצ'אט חי אונליין (לבעלי שרתים וירטואליים וללקוחות  עם שירותי ניהול בלבד) . נטו-הוסט מחשוב ענן מספקת פתרונות ייחודיים עבור כל תחומי האחסון הקיימים . אחת הדרכים שלנו כחברה שרוב העיסוק בה הינו תמיכה , היא לשמר את הלקוחות דרך התמיכה המקצועית והמענה המהיר שלא משאירים ללקוחותינו ספק שבחרו נכון כשהחליטו נטו-הוסט .


תמיכה דחופה

נטו-הוסט מעמידה לרשות קהל לקוחותיה תמיכה ברמה הגבוהה ביותר המלווה בזמינות חסרת פשרות. בעלי שרתים וירטואלים הזקוקים לעזרה דחופה בין אם נמצאים בשירותי ניהול או שאינם נמצאים בשירותי ניהול (תמיכה בתשלום) יכולים לחייג בכל שעה 24/7 לטלפונים  073-7242333 או 054-4816814 או להתחיל שיחת צ'אט אונליין עם אחד מנציגי התמיכה ולקבל מענה אנושי זמין וערוך לקלוט כל בקשה ואו שאלה . ניתן גם לפנות בדוא"ל לעזרה דחופה עד 3 שעות מרגע שליחת הדוא"ל sos@netohost.co.il  .

עזרה ראשונית

בעלי השרתים הוירטואלים הנתקלים בבעיה כלשהי הנוגעת לזמינות השרתים יכולים להיכנס כמשתמשים באמצעות שם משתמש וסיסמא שהונפקו במעמד רכישת השרת הוירטואלי ולשלוט על השרת מתוך ממשק ניהול מיוחד הנבנה במיוחד עבורכם . מתוך הממשק ניתן לבצע הפעלה מחדש לשרת , לכבותו ואף לבצע שדרוגי חומרה באופן מידי ועצמאי ללא כל התערבות של נציג תמיכה .

 

 

דילוג לתוכן